Elin Axelsson



17 april

Publicerad 2016-04-17 11:28:00 i Allmänt,

Första dagarna i Auckland har varit bra. 
I fredags var jag på informationsmöte och skaffade mitt NZ simkort och aktiverade mitt bankkonto. Annars har jag umgåtts med de andra svenskarna som kom till NZ samtidigt som mig, gått o kikat i parker, och umgåtts lite mer med de andra svenskarna. 
Auckland som stad är inte särskilt rolig. Jag har gått upp och ner för Queen Street (huvudgatan), gått till parkerna och åkt upp i Sky tower. Veckan som kommer ska jag försöka ta mig ut o kolla på de som finns i utkanten av Auckland. 
 
Håller fortfarande på att vänjer mig med att bo på hostel. Människor överallt, lyhört, och folk sover hela tiden, alla tider på dygnet. Och den höga musiken!
 
Men, so far so good!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-04-18 07:58:36

ser fint ut! :)

Postat av: sandrannorman.blogg.se

Publicerad 2016-04-18 07:59:05

Det var jag som skrev förra..... /Sandra :*

Postat av: Mia

Publicerad 2016-04-19 10:50:56

Å va roligt att se =) =) Du får säga till dina rumskompisar att vara tysta då =) Sätt ner foten! Puss o kram!

Postat av: U Larsson

Publicerad 2016-04-19 12:18:51

Maria skickade din adress..... roligt om man kan få vara lite nyfiken på hur du har det ibland :) Ha det så fint i fortsättningen/Sandras Mormor är den som är nyfiken.....

Postat av: Ulrika

Publicerad 2016-04-19 12:26:51

Härligt gumman, roligt att se dina bilder. Puss hjärtat

Postat av: Farmor

Publicerad 2016-04-19 14:39:02

Nu kan vi följa dig på bloggen. Har problem med nya tekniken, Skype, ska få hjälp. Hoppas du har det bra och njuter av resan. kramar från farmor o farfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv