Elin Axelsson



Tillbaka till Auckland

Publicerad 2016-04-29 01:20:00 i Allmänt,

Nu har jag checkat ut från mitt rum här på Pipi Patch hostel och kl 2 åker jag med bussen tillbaka till Auckland, där jag ska tillbringa helgen innan jag åker vidare.
Jag har haft det jättebra här i Paihia! Sol hela veckan och runt 20 grader. 
Igår var jag ute på en båtutflykt och fick bada med vilda delfiner! 
För att delfinerna inte skulle tycka vi var tråkiga och dra, så fick vi lov att roa dom så gott det gick. Dyka, sjunga, snurra runt o allt annat vi kunde komma på. Och det funkade! Så häftigt när det kommer en 2,5 meter lång delfin simmande brevid en.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2016-04-29 05:15:39

Okej då har jag räknat ut att du sitter på bussen nu. Hade verkligen velat se dig slå kullerbyttor i vattnet för att delfinerna inte skulle tycka ni va tråkiga o dra :-D Då förstår man ju hur delfinerna känner sig på såna där delfinshower. Eller så lurade guiden er, han tyckte det va kul när ni for runt :-D Synd att jag hade så dålig mottagning när vi ringde, hade så gärna velat höra allt du sa 😘. Hörs senare. Puss o kram från mamma

Postat av: Farmor

Publicerad 2016-04-29 10:01:26

Elin vad jag avundas dig. Att simma med delfiner det måste vara härligt! Vattnet var väl "varmt " och njutbart kan jag tro. Provar att ringa mellan tio och tolv på lördag fm svensk tid. Kram så länge farmor

Postat av: Mia

Publicerad 2016-04-30 09:01:35

Kom ihåg alla knäppa saker du gör, för jag vill se dem live här hemma sen =) =) Ska fixa en plastdelfin så du kan ha i sjön =) Ha så underbart puss o kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv